Tuesday, January 17, 2012

Tahniah kawan2x =)


wah..
kat fb ramai betul kawan2x aku yg dpt jadi ustaz dan ustazah
sbb diorang dah diterima jd cikgu j-qaf
tahniah kawan2x

smg dpt menjadi ustaz dan ustzah yang baik 
yg dpt mendidik anak bangsa dgn jayanya
yeayy

tetibe rase jeles sgt dgn diorg
ye la
diorg leh jd ustaz/ ustazah
tp aku takleh
sbb aku tak penah sekolah agama
jd aku takleh la nk apply j-qaf tu
=(

sedihnya la
teringin sbnrnye nk jd ustazah
nk pakai tudung labuh
nk blaja agama dalam2x
huhuh

takpe la
mungkin ade hikmah yg tersembunyi

papepon aku nk blaja agama dalam2x
insya'allah
sbb seronok dpt belajar agama ni
tolong doakan aku spy tak tersungkur lagi dlm lembah dunia ini ye
sbb aku pun manusia gak
sering kali lalai dlm semua hal
huhuhu

smg berjaya kawan2x yg dpt jd ustaz dan ustazah
chaiyok2x

=)


2 comments: