Sunday, January 8, 2012

Crazy Little Thing called Love (aka First Love)



ni cite thai
sgt besh
ni adelah trailer cite ni

nk sgt carik cite ni n tgk cite ni
best sgt sbb cerita pasal first love

tetibe teringat waktu form 5 dulu
tp
mse dulu
aku seorang pengecut
aku tak penah gtaw sape2x pn aku suke dia
dia pn tak pernah taw dan TAKKAN TAW sampai bila2x kot
yg aku mmg sgt2x suke dia mse form 5 dulu

dia baik
dia pnh bukakan pintu kelas utk aku
huhuhu
tp
bila dia bg "hint" yg dia suke aku
sbb kwn2x dia n dia sekali berperangai pelik bile kitorg jumpe dlm kelas
sampai diorg leh ejek2x aku ngan dia dlm kelas lagi
sbb ade la kejadian yg melibatkan kitorg berdua
hehehe

aku terus BERHENTI tuisyen
sbb
nk BELAJAR
dan aku mmg TAK NAK BERCINTA
dan aku tak penah bercinta pn zaman sekolah dulu
hehe

tp kan belajar la sangat kannnn
bajet je aku ni
huhuhu

tp
agak menyesal la
sbb mmg dh xjmpe dia dah
kalau jmpe skrg pn
dia msti dah kawen
coz dia SANGAT2X HENSEM

muka dia tu
same je mcm pelakon lelaki utama cerita ni yg bernama "chone" tu
tp
for me
EDUCATION comes FIRST
cinta?

kalau ade jodoh ade laaaa
=)

No comments: