Tuesday, January 3, 2012

My Childhood Bestfriend *wink*


Assalamua'laikum semua
hehehe


hari ni aku nk bagitaw satu DUNIA
sbb
arini adalah hari paling bahagia aku

KERANA

arini aku dapat jumpe
MY CHILDHOOD BESTFRIEND
weeeeee


ni kire aku ngan dia mase kecik2x dulu la..hehehe =)

mase aku kecik2x dulu
aku ade kwn yg sgt akrab dan sgt karib la
selalu main panjat2x pokok same2x
gi sekolah same2x
main kejar2x same2x
best la
semua nk wat same2x la
tp kwn karib aku mase aku kecik ni 
LELAKI

namenya 
ALIFF ROSLI

aku sangat tak sangke akan jumpe dia balik
sbb kitorg ni mmg kwn rapat la
tp tu 
mase kat sarawak 
pastu 
lps darjah 1
aku pindah ke 
Kuala Lumpur

aku jumpe dia pn sbb mak dia yg suruh add dia n adik2x dia
mak dia sgt sporting gitu
besh chat ngan mak dia kat fb
hehehe
biase la
kalo dah knl senangkan nk chat2x ni
sbb auntie tu mmg jge aku dari kecik pon

adik-beradik aku ngan adik beradik dia pon dah mcm sedara dah
kitorg mmg rapat dulu
huhu

skrg ni dia kat UTeM
amek Manufacturing
wah..mantap2x
huhu

tp
yg wat aku terharu sgt
dia still ingt kat aku mse kecik2x dulu
suke pakai gaun
pastu dia ingt lagi 
aku pakai gaun kat airport mase nk pindah ke Kuala Lumpur

aku ingt dia dah lupe
pastu
paling yg aku tak percaya sgt
dia ingt aku jatuh mse kecik2x dulu
ye la
aku kan suke lari2x
pastu kepale aku terantuk kat kepala katil sbb kaki tersadung kat wayar yg ade kat situ
mse tu
aku main lari2x kat umah dia la
huhu
dia still ingt lagi
mmg ajaib la
hoho

hurm,
rabu ni dia exam
aku harap smg dia berjaya di dlm hidupnya
dia tetap kwn karib aku yg terbaik sekali
sbb dia mmg baik pun

=)


2 comments:

ziha said...

yeke kawan karib?hehe

~~faizatul akma~~ said...

kwan je la kak ziha...takkan jd lebih punye...huhu~