Saturday, January 28, 2012

A kind of JEALOUSY ~


Hi, there people =)
huhu

tetibe speaking london lak kn
pe kes?
hahaha

today
aku nk ckp pasal sedikit kejelesan aku ni
huhu

sbb my dearly pak cik yg sebaye ngan aku tu dah nk kawen dah
pastu kat fb lak ramai couple yg update status sweet2x


so, as a normal girl
aku yg single mingle about a year ni kn
  ade la rase sedikit kejelesan tu
nk kate sikit ke?
hurm..actually, jelez byk
hahaha


sweet kn?
hurm..
I really love sweet thing
but
org ckp
sweet thing never last forever
dan 
dah terbukti dah
my lovey-dovey sweet ex-boyfriend
dah tinggalkan aku
setahun yg lepas dan dia sedang happy2x with his new girlfriend
=___="


after a year
I really afraid to have commitment with any of guys
bkn sbb takut ditinggalkan sbb ntah la
maybe coz yg dtg pun bkn la yg leh wat perasaan ku 
dup..dap..dup..dap..
mcm ape yg aku rase with my ex-boyfriend dulu (T__T)

ade kwn aku ckp
bg la peluang kat org tu
tp aku rase aku takleh nk tipu diri sendiri la
dan perasaan mane boleh dipakse2x
hehehe

hurm..lps tgk cite
"A little thing called love"
aku rase mcm nk tiru cara ni je
kat org yg aku suke (eh..ade ke? mcm xde je +___+)


tp bile pkir balik mcm mengarut pon ade
sbb aku pnh bace kalo minat kat seseorg tu kne la gtaw 
atau bg hint kat dia yg kite ni suke dia
tp
ntah la
aku ni pemalu sket
sbb tu kalo leh 
aku tak nak kwn dgn org yg aku suke
sbb nnti akan saket hati punye la
so aku selalu let go je la org tu
hahaha
=P

lps tu bile tgk cite ni
aku teringat balik ape yg berlaku 7 thn yg lepas
dan masih segar dlm ingtn aku ttg dia
yg mana dia takkan taw forever pasal aku
dan mcm biase aku let go je
tp aku berharap sgt yg cerita ni akn jd mcm cerita aku
but aku tak leh nk jamin coz he soooo HOT
msti ramai gurl chasing him and pasti la dah kawen punye
huhu

so,
ntah la
aku juz berserah pada takdir je
bkn tak nak berusaha
dah berusaha mcm2x dah
but takdir tak menyebelahi dan belum masenye lagi kot
takpe la

it's ok
mungkin pelangi tu tak nmpk lagi
sbb skrg ni asyik hujan je yg dtg
hahaha

spt biasa
aku hanya berserah soal jodoh ni hanya kpd yg MAHA ESA LAGI MAHA KUASA

=)





 

No comments: