Thursday, January 19, 2012

Malam yg tension..huuukkkk~~~=(


huukkk
uhukk
uhukkk
ni bkn bunyi batuk ek..ni bunyi nk nangess
sedey2x


wuwuwu
(T___T)

keje byk g tak siap
baru edit bape baris je
tensyennyeeeeewwww

eeeeeeeeeee
T___T

kne siap sblm jumaat
sok dah khamis
sbb jumaat dh ckp nk balik ngan kwn
hurmmm
tu la
sape suh pandai2x gedik gi ckp nk balik same
kan dah tensen2x
huhu


tp aku dah tak tahan duk kat kolej ni lame2x
sbb duk sorg
memalam je ade bunyi mcm2x
takot tahu
tp wat2x berani je
TAK TAHAN
nk balik
tp keje xciap g
huwaaaaa

camne..camne ni?
aku pun meroyan la kat fb
semua org aku kaco
huwaa
cian diorg
huhu




walau pape pon aku kne ciapkan arini gak
huwaaaa

tensen la
tu la
kn aku dah ckp
aku bkn jenis tahan dugaan
tensen sket je nk nanges dah
dah la



tak make me awesome pon
sbb takde org yg leh nk wat jerit2x meroyan
waaaaa

tp ALLAH sentiasa ade kn
tp 
aku gak manusia
ade fitrah
=(
takpe la
myb ade hikmah kn



eeeeeeeee
ade bunyik2x lagi ni
seramnyaaaaa
tp aku wat tak taw je

nk balik umah
tolong doakan aku ciap keje arini gak ek

=(



No comments: