Friday, February 1, 2013

segmen aku nak jadi gegurl jap..hahaha~ (part 2)

salam semuaa...
tibalah masenye aku wat part 2 lak..
hahahaha

mengade betul nk part 2...
hahaha

seperti yang aku dah tulis aritu
aku nak lepaskan stress dgn membelek2x muka kan??

okey
pada hari ini
aku telah pergi ke watson
dan membeli la ape2x yang patot utk belek muka
hahahahaha

first aku try yang ni...


Dari Circle Reduce Eye Patches (from purederm)
memang besttt
aku ingt ade dua je kat dalam tu rupenye ade 4 patches..best2x

first2x pakai mmg best la...
rase sejukkk je rasenye
mcm mata panda seakan2x akan hilang..
BYE BYE MATA PANDA..
hahahaha
(mase aku tengah menaip ni aku tgh pakai ni la)

2nd produk yang aku beli adalah
jeng jeng jeng


ini

Hyaluronan Acid+Sponge Cucumber Extract Hydrating Silk Mask
adoi panjangnye name
( by My Sceming)

best2x ade bau2x oren dan sedap serta tenang je pakai mask ni
hehehe

terasa tenang jap
jap je la
hahahaha



ini lah barang yg aku beli tadi 
(yang Purederm tu made in Korea dan yang My Sceming tu made in Taiwan)
yang mask tu mule2x aku konpius nk pilih ape
so, aku pon main beli je la
hahahaha


dan....

3rd produk is...


erk..
ok
ni bukan belek muka
ni belek rambut dan gigi
hahahahaha

Inilah barang2x yang aku beli kat watson tadi
memang best shopping barang2x kecantikan ni

sampai kene bebel
oppsttt..

hahahaha

aku malas nk upload diri aku pakai bende2x camni
korang imiginasikan la sendiri ek
hehehe

Salam Bulan Februari
jangan memandai2x nak sambut Valentine's day ekkk

Till the Next Entry

bye!!





5 comments:

mcf said...

Laaa xde interframe gmbo r cm sblm ni? Kecewa.. Hagagagagaga

Anonymous said...

da mcm blog kecantikan ni..alang2 la an..nak tanya..benda apa yg boleh hilangkan jeragat putih2 kat idung ek???

~~faizatul akma~~ said...

mcf: dunia sudah berubah laaa...hahahhahaha...

masam: ohhh..tidakk..ni saje2x je menggedik sket..hahahaha...erk..jeragat keler itam kot..gune la set jeragat Sendayu Tinggi..tu mmg terbukti berkesan..hehehe~

ziha said...

hahaha....pompuan2..mmg ginila kite ye cik akma..suke mende2 kecantikan diri.

bLack rOsE said...

bgus2..hikhik