Friday, February 1, 2013

Aku Kene Rasukkk!!!????!!!!

aku ternampak ade seseorang yang sedang mengubati dirinya daripada diganggu oleh makhluk halus..
namun, bila aku melihat dia berbuat sedemikian tidak ada apa2x yang berlaku...
aku nekad...aku ingin mencuba...
lepas aku mencuba secara tiba-tiba lampu berkelip2x dan aku berada di satu tempat yang di mana ada seekor makhluk yang berkata dia tak nak dan takkan lepaskan aku....aku cube lari...
secara tiba2x aku terbangun dari mimpi tadi dan mendapati ade ustaz sedang membacakan sesuatu kepadaku..
aku bingung..aku takut...
rupenye tadi aku berada di alam mimpi sahaja...

aku berjalan-jalan..
aku mendapati kawasan yang aku duduki adalah rumah atuk aku...
aku bermain2x di kawasan itu..ayah aku cuba nk ambil aku daripada kawasan rumah arwah atukku
dan...

aku pon tersedar..

ape bende ntah mimpi camtu...padahal arwah atuk aku dah lama meninggal tp nape mase aku mimpi tu diorg mcm masih hidup...arwah nenek pon ade...siap riang gembira makan bersama-sama lagi..hurmm....dah lame aku tak balik kampung sebelah ayah..rumah tu pon kosong je sebab dah takde sesape..tapi aku kerap mimpi aku pergi ke rumah tu...apekah?? ada pape petanda kah dirumah itu?? hurmmm..tak tahu lah...
wallahu a'lam~.

1 comment:

soooooour said...

ada harta karun kat rumah tu kot..