Thursday, February 7, 2013

Hari Makan2x Onomnomnom~

Hari ni ade lah hari makan2x aku sebab pada hari ni je aku makan 3 kali...bravo3x...tu pon setelah my parents call byk kali suruh makan...ok..apekah yang aku makan pada hari ini? ini lah bende yang aku makan pada hari ni...

erkkk...bukan ni..bukan ni...hehehehe~

1) Pagi: Nasi Lemak



Harini aku bangun awal sbb lepas subuh tak boleh tido...so, aku gi la kafe makan nasi lemak..
(gambar ni aku cilok kat google)



2) Tengah Hari: Sirloin Steak @ The Gardens Food Court



Lepas bangun pagi aku rase mcm nk berjalan2x sket...so, aku gi Mid Valley..
aku gi sane sorang2x okeh...huhuhu..
aku gi la makan kat The Gardens sbb kat situ tak ramai org
so, aku makan la steak ni...sedap
aku mintak fully cook sbb kalau half cook karang ade lak virus2x yg tak mati
hahahaha

lagipon aku memang teringin nak makan steak
hehehehe



3) Malam: Onigiri (perisa Tuna Mayo) + Durian Crepe+ Heshey's Kisses+Cheezels



Cheezels dan coklat Hershey's Kisses



Durian Crepe dan Onigiri (Tuna Mayo)

kesiankan...
aku baru je nak rase Durian Crepe...hahahaha




Ini Onigiri selepas dah bukak plastik..
tujuan aku amik gambar sbb inilah kali pertama
aku dapat bukak plastik Onigiri ini dengan sempurna
dulu, kalo makan mesti seaweednya akan hancur
hahahahaha




p/s: Inilah yang aku makan hari ini...ajaibnya adalah aku makan 3 kali hari ini..
selalu makan sehari sekali je...hehehe


Till the Next Entry

Bye!!!




No comments: