Tuesday, December 6, 2011

Perlu ke tunjuk yg kite tgh bergaduh kat FB?


ehem2x
uhuhuk3x..

erk
 aku wat entri ni bkn pe..
ni pasal kapel yg gadoh2x ni la
aku tgk ade la kwn aku ni 
ye la
diorang mcm dah putus kot
tp tak taw la
ntah la
tp mcm berperang bagai nk giler kat 
FACEBOOK

mmg la kwn aku tu friends dia sikit
tp ntah la
aku tak taw salah perempuan tu ke 
slh kwn aku tu ke
ok kwn aku lelaki dan aku dah kwn ngan dia sejak dari form 5

dan dia dah delete aku dari facebook
ok aku tak kesah pon yg tu
sgt tak kesah
sbb aku fikir msti la ade sebab kan nape dia delete tu kan
sbb tak nak awek dia jeles or pape ke
sbb awek dia taw kesah aku n kwn aku tu
ok bkn nk cerita pasal aku ok
itu dah jd sejarah
hahaha

ok
kwn aku ni dia
gaduh giler2x punye r kat fb dia
ade ke sampai ntah la
mmg la dia tu tak ramai friends tp org leh view kan
gaduh sampai maki2x..ckp bende tak elok
tak yah la sampai mcm tu sekali

tak elok org tgk
be matured la
kan kite dah tua
umur pon dah dekat 24 thn
so, berfirkir secara matang dan jgn ikut perasaan dan emosi sendiri

aku pon penah bergaduh
dan pernah benci giler kat org tu
tp tak yah la nk gaduh n nk tunjuk kebencian kite tu
cukup la dgn remove dia dr facebook
dan mulakan hidup yg baru
diam dan jgn ngata pape tentang dia
sbb tak elok kan

ye aku takde la bagus sgt
cume tak baik la nk gaduh2x ckp bende tak elok kat fb
org tgk

huhuh

pastu pak cik aku nk kawen
ok..pakcik aku tu sebaya aku
ok la nk kawen
tp aku harap sgt dia cari kerja yg baik dulu
sbb aku mmg really tak nak dia susahkan nenek
tak nak
sbb aku taw nenek aku tu seorang yg sgt baik
msti dia nk tolong gak wlpn dia sendiri susah
sedey betul
aku mcm nk tolong nenek aku tu
tp
aku pon tak keje gi
kalo aku dah keje kan bagus leh tolong nenek
leh tolong pak cik kawen
tak tolong dari segi tenage pon takpe la
tolong byrkan sikit2x ke

aku really tak nak nenek susah
tp kalau aku je yg pikir tp pak cik aku tak pikir camne?

aku pon tak taw nk watpe
hanya tunggu dan lihat je la
aku doakan
smg semuanya berjalan dgn lancar
amin 

=)

2 comments:

Anonymous said...

gilo ke apa..umo 24 tahun..gado putus cinta cm budak2...meninggal la nak...lalalalal..

~~faizatul akma~~ said...

hahaha...myb tak puas jd budak2x g kot..sbb tu la jd camtu..hohoho =P