Tuesday, December 20, 2011

PAST is LEPAS~

Ini bukan satu kesah 
LOVE is CINTA




bkn juga sambungan cerita tersebut

ini adelah kisah cerita diri aku sendiri
PAST is LEPAS

aku mula sedar
sgt sedar

yg dah lepas tu lepas la
biarkan ia berlalu

11 tahun

cerita tu sentiasa ada
sentiasa hidup dlm hati ini

ya 
akhirnya aku jumpa DIA
yg kembali 11 tahun itu

NAMUN
PAST is LEPAS

jgn diungkit kesah lama
wlpn perasaan itu ade
lupakanlah


LUPAKANLAH

aku tak sanggup lihat ade HATI yg TERLUKA
biar la hatiku yg terluka
biar la yg terluka itu aku

sbb 
PAST is LEPAS
yg dah lepas itu biarlah berlalu

pergilah dirimu bersama dia
yg sentiasa bersamamu
sjk 5 thn yg lalu
yg sentiasa ada di sisimu
dlm susah
dan senang

lupakanlah aku
kerana aku
adalah 

MASA LEPASMU

p/s: semua yg terjadi ada hikmah yg tersembunyi..hanya ALLAH yg mengetahui segalanya krn yg baik itu dtg drpd ALLAH dan yg buruk itu dtg dari diri kita sendiri...Perancangan ALLAH adalah perancangan yg paling terbaik sekali..daripada ALLAH kita dtg dan kpd ALLAH kita kembali~

No comments: