Friday, December 23, 2011

I'm addicting..oh I'm sooo addicting~

hahaha
apekah addict2x ni?
bkn drug addict tahu
hohoho

okeh
hurm..
bkn ape r
aku ni jenis kalo suke ngan satu2x bende
aku kan addict ngan bende tu sooo seriously
yup
contoh mcm blog ni la
kalo aku suke kaler pink
aku nk wat sume kaler pink
pastu kalo ade bende baru
msti nk tgk byk2x kali
nk try byk2x kali
fuh
pnt jd aku ni
hahahaha

pastu kalo bende tu kan
kalo aku sukeeee sgt2x
mmg takkan lps punye la
contoh
aku sgt sukee ikan keli
so, hari2x aku akan mkn ikan keli
soo addicted to that rite?
huhuhu

aku mmg ssh nk ubah tabiat aku
yg mane kalo aku sukee sgt
ssh aku nk buang
contoh lagi
mcm 
teddy bears
mmg byk r kat umah aku
semua aku yg punya
hahahaha

kadang2x sampai merayu2x kat my dad
suh belikan bende cute 
kaler pink 
hahaha

and my dad layankan je
kerenah aku yg mcm budak2x kecik tu
hahaha

thanks dad
sbb selalu manjakan aku
selalu belikan aku wallet, henfon,handbag,shawl, cute baju kurung, heels, and laptop bag too
hahaha

aritu balik umah terkejut sbb my dad dah belikan bag laptop yg sgt cute
tenkiu dad
and
for my mom 
thanks too
coz always be my supporters, my fashion designer, my facial adviser n my dieting adviser too
kalo balik umah mak mesti membebel
sbb aku dah gemokk
hahaha

dan aku
mcm biase r
wat bodo je
hahahahaha
jahat giler kan
huhuhu

itulah aku
tak abes2x nk addicted to something
kalo addicted to study takpe la 
sbb leh dpt dekan setiap semester
eh?
mmg tak kot
hahahaha

p/s: something goes wrong...aku tak taw nk terus menghilang atau utk terus ada di situ....tp aku dah wat keputusan dan aku akan tetap bersama dgn keputusanku tu..NOKTAH~

No comments: