Friday, December 23, 2011

aku nanges.. wuwuwu..terharuu~




aku menangis tgk video ni
ni adelah video di mana seorg yg berumur 19 thn di proposed oleh seorang lelaki yg tak dikenalinya
tp perempuan tu mmg sgt cute la
huhuhu
tp kan
terharu tgk video ni
sbb
mmg jarang ade org lelaki yg betul2x wat effort camtukan
siap jumpe parents lagi
terus tunang tu
huhuhu

saya doakan smg diorg bahagia bkn saje sampai ke anak cucu tp sampai ke syurga
insya'allah

p/s: terharu sgt tgk video ni..tgk byk kali pn still menangis lagi...dan wat mase skrg ni...tak nak fikir lagi pasal kawen2x ni..master studies first then, kalo ade jodoh ade la..insya'allah..kerana JODOH itu RAHSIA TUHAN
=)

4 comments:

miss Emiylia said...

huuu, bestnye kalau mcm tu,
sy pun terharu jugak
susah nak cari lelaki
yg betul2 gentleman sekarang :)

~~faizatul akma~~ said...

hehe..betul tu..setuju dan susah juga nk cari lelaki yg betul2x berpegang kpd agama skrg ni dan lelaki yg betul2x ade effort camtu..mmg sgt ssh nk ditemui..huhu~

Original CikTeddy said...

sweet je..syuke

~~faizatul akma~~ said...

kaaannnn..lagi besh kalo video ni says yg punyeee..huuuu *berharap ade la org yg nk wat camtu* hahahaha~