Tuesday, June 14, 2011

KL Gangster & Besday~

apekah??
hahaha
actually,
pada hari sabtu yg lepas
aku dan adek2x aku
gi jejalan kat terminal 1 n terminal 2
tp sblm tu kitorg g amek mak dulu kat OUM
sbb mak ade kuliah aritu
wehuuuu
ayah lak keje
hahahaha
kitorg pown ajak mak g mkn A&W utk sambut besday Pamie
merangkap
adek aku yg no. 3
umor dia dah mencecah 20 tahun....hohoho
besau sudah adek2x aku neyh
hahahahaha

lepas hantar mak balik umah
sbb dah puas kitorg ajak mak jejalan
mak tak nak lak join kitorg
hu3x~
so,
kitorg pown g r tgk KL gangster kat terminal 2
best woo
rase dunia kitorg yg punyer
hahahahha

tgk la gmbr2x ktorg neyh
hu3x~






aku dan adek2x aku okeh~ hahahaha

mak , aku n pamie~

aku dan besday boy..pamiee~

kitorg~hahaha

sebelah kiri tu pamie..sebelah kanan tu daus (Daus adek bongsu aku..besau kan..=P)

aku n makkk~

aku n pamie~

aku n daus..(actually aku wat tanduk kat daus tp xnmpk..hahaha)

K.A.M.I

aku yg senget sket..hahaha


actually,
kitorg tak cukup corum neyh
sbb adek perempuan aku yg no 2 tu ade kat mesir
still blajo g
kalo tak lagi HEAVEN
sgt besh
hahahaha

rindu korg sesangat
nk jumpe diorg g this weekend
coz
ahad ni besday Daus si adek bongsu lak

hohohohoho

ok, chowz yaww~

No comments: