Sunday, April 17, 2011

Mari MenJeriT...HuwaaaaaaaHHHwahwah~

Huwaargghhhh
waaargghhh
waawaawawaawa
hahahhhahaha
eh?
hahahaha?
tu bukan jerit tu..
waakakkaka
mari kite menjerit~~


gambar:di curi dari incik google =)
besh jerit pakai speaker...br puas hati..hahaha


sebab ape nk jerit ek?
hurm...
jap2x
pkir jap
hurm..
sebab
hurmmmmmmm....
hurmmm
hurmm (ade rase mcm nk lempang2x tak?hahaha)

ok2x

sebab
mane idea ni pigi (pergi kate org melayu..hahah) hah?
susah giler nk wat assgmnt
huwaaaa
mood2x
mane mood neyh
mood oh mood
jgn la lari
saye nk wat assgmnt neyh
hahahaha
(giler ke hape ak neyh..haish..hahahaha)
xde pape r
saje je
harap2x ade r mood nk wat assgmnt lepas neyh
hahahaha

sambil2x tu ak melayan lagu neyh:


Sesaat ku terkesima
Pada indah personamu
Sekilas kau senyum padaku
Melarutkanmu dalam kasihku

Sesaat ku terpesona
Pada warna ceriamu
Sayangnya telah ku hidu
Semua paparanmu palsu

Indah impian cintaku
Namun realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

Ku mahu kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

Namun kau hanya mampu memberi janji palsu
Dan kita pun terdorong hawa nafsu
Semua yang kau berita benar dan tak kan menjadi erti

Selamanya takkan ku lupa
Kau ajar ku seksa
Kau pandai berkata-kata
Hingga aku derita

Selamanya ku berjaga-jaga
Tak sanggup ku kenang
Cukuplah sekali terluka
Kan ku ingat sentiasa

Indah impian cintaku
Namun realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

Ku mahu kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

Namun kau hanya mampu memberi janji palsu
Dan kita pun terdorong hawa nafsu
Semua yang kau berita benar dan tak kan menjadi erti

Aku bukanlah boneka mu
Ku tak rela dipermainkan
Lebih baik sendiri
Dari terseksa di tangan mu

Apa yang aku mahu

Indah impian cintaku
Namun realiti tak seharum
Yang ku impikan kerna
Cintamu tak sejati

Ku mahu kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

Namun kau hanya mampu memberi janji palsu
Dan kita pun terdorong hawa nafsu
Semua yang kau berita benar dan tak kan menjadi erti

Ku mahu kesetiaan dan kejujuran
Kasih sayang yang tiada bersempadan
Pengorbanan cinta yang tulus dan lahir dari keikhlasan

Namun kau hanya mampu memberi janji palsu
Dan kita pon terdorong hawa nafsu
Semua yang kau berita benar dan tak kan menjadi erti



waH...dgr lagu ni
tetibe jer teringat satu kesah
(sile abaikan yg nafsu2x tu..xde kaitan pon..cam pe tah..hahaha..=P)
owh..ak mmg mampu memaafkan
tp tidak melupekan
hahahahha
camne r ak nk lupekan sesuatu yg pedih di sanu bari ini
ditipu bulat2x oleh seorang yg tak jujur (EMO jap..hahahaha)
chewah
wakakakaka
ntah pape ak merepek
sile jgn layan
wakakaka

p/s: dalam otak separe betul..hahaha..maaf di atas segala kegilaan..ho3x...=P



4 comments:

shezwan said...

gi buat assgnment lah.. haha XD

~~faizatul akma~~ said...

tunggu mood baik punye dtg dlu..hehehehe.. XD

adan said...

salam.. 1st time singgah sini.. dari kata2 awk di atas.. teringat kisah Rasullullah.. memaafkan tp sukar untuk melupakan..

~~faizatul akma~~ said...

wslm,adan..thanks singgah cni..hehehe..yup2x tp memaafkan tu perlu juga kan..=)