Saturday, June 2, 2012

Selamat pengantin baru Afie...

salam semua
arini
aku baru dpt taw
yg ex-bf aku pada tahun 2009
bakal berkahwin 
dgn gadis pilihannya
pada esok hari

dia tak boleh tido dan berasa sgt gemuruh
aku tak tahu akan berita ni
aku contact dia sbb nk bersembang mcm biase

ye
kami masih berkawan

dan dia

kawan yg sgt2x baik
tersangat2x baik

aku rase
aku takkan jumpe lelaki sebaik dia dlm hidup aku

maaf krn saya terpakse tolak awak

tp saya sedih
saya rase sgt2x sedih

sbb saya rase bagaikan telah kehilangan
saya dah hilang
hilang seorang pendengar dan juga penasihat yg baik
dia juga seorang yg sgt2x memahami
sgt faham situasi saya

dia bakal berkahwin esok

afie..
smg awak bahagia dgn dia yg awak cintai
saya yakin awk boleh bahagia dgn dia

dan

maafkan salah silap saya

smg awak bahagia selalu

selamat pengantin baru
Mohd Afifi....

No comments: