Saturday, June 30, 2012

Arrange Marriage~

Salam semua....

Hurmmm..Korang semua percaya dgn perkahwinan yang diaturkan atau 'Arrange Marriage'?





Pada mulanya aku juga kurang percaya..tapi aku rasa aku akan menghadapi perkara tersebut kot..disebabkan aku mmg dah give up dgn bende2x kapel dan bagai2x lagi yang sgt2x membuang masa...so, aku rase lebih baik aku tumpukan pada bende yang penting dlm hidup aku dan kalo my parents nak sangat aku kawen...carikan je la...as simple as that..aku rase my parents will know the best...hahaha

Sebenarnya arrange marriage ni adelah kerja kumpulan aku mase 1st year degree di UKM ni la...mase aku amik subjek BI for Science Social...hahaha...lecturer kitorg ckp group kitorg ni group nmpk naif..ye la...3 org budak perempuan cun yg berbaju kurung..sentiasa berbaju kurung ok utk ke kelas..ye la..1st year..skema....hahahahha...group ni dianggotai oleh aku, kak aini dan juga ayun....

Aku masih ingt lagi..lecturer bagi tajuk ni sbb muka kitorg yg innocent pada mase tu..pastu lecturer tu panggil kitorg group innocent...hahaha...wlpn kitorg ni group innocent tp lecturer tu ckp kitorg dpt present dgn terbaik sekali..hahaha..jgn main2x dgn org yg innocent ni ek...hahaha..

So, layan je la hasil kerja kitorg ni...hehehee...






Dan ini adalah conclusion daripada presentation kitorg 
mase first year tuu
pada tahun 2008..
hahaha

"To find a soul mate is a hard thing because there is no perfect person in this world, so, find a right person and be a right person and follow your heart to choose the best that you want."


till the next entry..
bye
=)


No comments: