Thursday, June 28, 2012

Pegembaraan mencari MAKANAN..hehehe~

salam semua...
dah makan malam ke?? heeee....=P

Pada petang yang mulia tadi...aku pun dgn baik hatinya menolong kawan aku angkut2x barang dia ke office beliau yang agak jauh daripada kolej kediaman....Lepas dah tolong2x angkat barang tu...terase pulak  lapooo yg teramat sgt2x...sebab aku mmg tak mkn daripada tgh hari td...kawan aku tu pulak pun same gak..hahaha....mula2x dia nk makan kat kafe je tapi dah petang kot...ade ape la sangat kat kafe tu...huhu...


muka sedih....makanan takde kat kafe....hahaha
Sumber:google

Jadi tanpa segan silu dan confidentnye (chewahh..confident ke??hahaha) terus kitorg gi makan kat luar dgn baju yg selekeh2x..muka tak make up langsung...slumber je gi mkn kat luar..kat area seksyen 3 tu...laaa..nk mkn je pon..perlu ke make up? hahahaha =P

So, sampai2x je...kedai yg kitorg nk gi makan tu tak bukak lagi...alahai..terpakse la pusing 2-3 kali kat area situ nk cari kedai makan...mmg byk kedai makan kat situ tapiiiii...AWAS!!!  kene pandai pilih kedai makan...kalo tak mmg jadilah macam kitorg petang td...

Disebabkan kedai yg kitorg target nk pergi tu belum bukak sgt (boleh pulak dia tutop sekerat je kedai dia tu..hahaha)...kitorg pon mkn la kat kedai lain..yang mana sgt menghampakan...servis out....bak kate pengadil badminton laaa...hahaha....makanan lak...hahahaha...tak layak gi kot nk masok master chef Malaysia...hahahaha...

Then, disebabkan kehampaan yang teramat sangat2x...aku pon dah perangai lain macam dah...cian lak kawan aku tu layan kerenah aku yg nk termuntah kat situ...hahaha...kitorg pon dengan bersungguhnya gi la jenguk kat kedai yang kitorg nk gi mase first2x tadi iaitu RED CARD CAFE kat seksyen 3, Bangi....hahaha...nasib baik dah bukak sepenuhnya..ramai org lak tu...hahahaha~


sumber:google
the menu..


sumber : google
spagetti meat ball...wahh..faveret aku ni..haha


sumber: google
ni lah yang paling best sekali...chocolate milkshake
sedap gilerrrr
masyuukkk
hahahahaha

So, kitorg pun berpuas hati la sbb dapat mkn kat RED CARD CAFE ni...makanan kat sini sedap2x sgt2x..semua sedaaaapppp...aku pun rambang mate nk pilih....disebabkan kitorg kenyang sangat2x..sbb dah mkn kat kedai yang tak boleh nk masuk master chef Malaysia tu...kitorg pon bungkus la makanan ni semua dan makan kat bilik je laaa...besttt sangat2x....akan ku pergi lagi di lain mase..nak rase steak dia pulak...hahahaha...=P ( about RED CARD CAFE)

till the next entry..
have a nice day 
=) 


No comments: