Tuesday, February 28, 2012

video-jagaan kanak-kanak di taska-wajarkah? (mcm kne dera je)







pape pun
aku kesian tgk bdk2x ni
sbb tu kalo leh aku nk jage anak aku sendiri
kalo diorg masih kecik
nk jd suri rumah

biar diorg membesar dpn mate
saket dpn mate
sehat dpn mate
bergaduh dpn mate
senang sikit aku nk ketok diorg
emak ketok anak sendiri ngan org lain ketuk anak org lain
 lain taw
dan sgt berbeza
hahaha

bkn camni
kat tmpt org
pastu lyn diorg mcm 
ntah la

kalo anak aku la
aku nmpk camni
pengasuh taska tu 
aku balut mcm pocong
pastu plaster mulut diorg
hahahaha

*tak sanggup aku nk tgk tp tu hakikatnye

#takde org dpt jage anak kita mcm kita jage anak kita sendiri...sebab tu bukan anak dia, dia nk kisah ape kan? aku dan adik2x aku pun pnh mengalami pengalaman pengasuh yg mengerikan..hahaha..nasib baik kitorg membesar dgn sihat dan jadi manusia yg berguna...hahahaha

p/s: berangan je lebih..nk anak konon, padahal calon suami pun takde...hahahah~

No comments: