Thursday, August 18, 2011

wai rai high school~

Ryu Arthit


hahaha
sape kah ini??
hurm..
tgh2x sedap online tetibe aku teringat cte yg aku sgt suke tgk mase kecik2x dulu
iaitu wai rai high school
cte ni sgt
besh
tahun bile terbit aku pon tak taw sbb dah lame sgt
kalo tak silap mase aku kecik la kot tp ntah la
tak ingat sgt
reason aku suke tgk cte ni sbb ade Ryu la
hahahaa
mmg tipuu

hurmm
sbb cte ni besh la kot
klaka
smgt setia kwn
dan CooL je
tp reason tu pun tipuuu gak sbnrnye
huhuhuhu

tgk la gmbr2x cte ni
hahaha







pssttt..actually mase aku form 5 aku penah tgk sorg budak mukenye lebih kurang Ryu Arthit ni tp dia org melayu la...cume yg bezanya budak ni pakai spek je...kwn aku pernah pandang dier sampai tak berkedip mate woo...kwn aku tu perempuan la..dia pandang budak tu dari budak tu masuk kelas (ni kat kelas tuisyen la sbb aku sekolah perempuan dulu..tyme tuisyen je baru lah aku nmpk laki..hahahahaha) sampai budak tu duduk kat port dier selalu tido eh selalu duduk kat kerusi belakang sekali...pastu kwn aku tu tanye kat aku "budak baru ke tu?" aku dgn slumber badak jawab "tu budak lame laaa"...pastu kwn aku stare atau name melayunyer tenung aku dgn mendalam dan tajam sekali...msti dier konfius camne aku kenal budak tu...hahahahaha... aku taw sbb budak tu semua kelas tuisyen dia same ngan aku...semua sekali subjek yg aku amek ade je muke dier..padahal kelas ade byk kot..hohoho...tp kan..hampas aje..sbb tyme kelas BM (aku amek taw tuisyen BM..hahahahaha) dia kantoi ngan cikgu sbb dia wat karangan setengah muka surat je..hahahahaha....cikgu siap announce lagi kat kelas...mase tu mcm latihan wat karangan BM la...cikgu bagi mase dalam 1 atau 2 jam la kot...setengah muka surat je dier wat..ape la yg dier pikir agaknyer ek...hahaha..aku dapat la dlm 1-2 muka surat...karangan BM je pown..hohoho..tp yg paling beshnyer dier ni CooL..Pendiam..kat kelas suke duk belakang dan geng ngan budak otai2x..muke pon tak pernah senyum..hahaha..tp dier pnh bukak kan pintu kelas utk aku kot..aku lak buat muke blurr je dpn dier...al-maklumlah..aku tak pernah kwn ngan laki...hahahahaha...sekian..=P


6 comments:

Puan Nurussalwa said...

suka cite ni !
tapi solely because of ryu's cute face.
haha :P

~~faizatul akma~~ said...

hahaha..betul tu..it so true..huhuhu..=P

Anonymous said...

ok...x pernah tngk....

Xavi De said...

suke ler tu balak bukak kan pintu...keh3..:p

~~faizatul akma~~ said...

masam: hehehe...try la tgk tp cte ni dah takde dah...kat youtube pon takde sgt..huhuhu...

Xavi De: erk?? takde la cume pelik je...perlu ke bukak kan pintu? hahaha..=P

ewa said...

cte ni best sgt! mmg dh lme gile, x igt dh taun ble..btw, mukr ryu tu mcm nickhun 2pm kn? pnyanyi korea tu? asal pn thailand jgak..