Saturday, July 9, 2011

A Love Story~

hehehe~
bile tgk org buat doodle art
aku pon teringin gak nk wat doodle art neyh
mcm menarik je
so, present
my first doodle art ever
chewah
sebuah kisah cinta
huhuhu
enjoice~

************************************************


Dulu..mase mule2x jumpe..awak ckp awak cintakan saya....


Lepas tu,kite pon kapel....awak taw, saya rase bahagia sgt mase tu....awak siap ckp lagi..banyak kali yg awak takkan lepaskan saya......orang semua pon ckp kite mcm merpati dua sejoli...
Tapi.....lame2x...semakin lame..saya semakin tak paham awak...awak semakin meminta saya berubah..macam2x saya buat untuk memuaskan hati awak..saya dah usaha macam2x dah..tapi awak tetap tak puas hati...kemudian, kita selalu bertengkar...ada je salah yg di buat...saya sedih sgt2x......
tak bape lame kemudian, awak ckp nak gantung hubungan kite...sebab awak rasa saya tak dapat nak paham awak..awak ckp bende tu kecik bagi saya tapi besar bagi awak....awak pon pergi dari saya...saya nanges tiap2x hari sejak awak pergi tp awak tak pernah pedulikan saya lagi kan.........
Beberapa hari kemudian, awak ckp kat saya, "saya nak kejar perempuan yg saya suka...awak jangan ganggu saya lagi"....saya pon tak dapat nak buat ape2x pon..saya cume mampu menangis dan berdoa agar awak bahagia dgn perempuan tu...saya sedih sgt...saya rase sgt kecewa...tapi awak tak kisah kan saya kan awak...awak dah ade org lain yg sayangkan awak...takpe saya doakan smg awak bahagia selalu.....


amacam?
sedey tak cite aku
hahahahahaha
watever....
enjoy je la kan..
hahahahaha

=)

4 comments:

deeya_shouranlee said...

sedey.. huhuhu.. nageh akak bacer.. uwwaaaaa..

~~faizatul akma~~ said...

hehehe..doodle art tu pon sedey gak..hohoho..=P

soooooour said...

ni kisah benar ke kisah tipu???

~~faizatul akma~~ said...

ni Kisah dOoDLe Cik Chillie~