Monday, July 25, 2011

Cinta Anak Monyet~

hurm..
ape nak buat yer
kalau kite
waktu skrg ni
jumpe balik dgn lelaki
yg penah kite minat 11 dan 12 tahun dahulu?
dan korg taw
diorg mmg masih single skrg ni
ape korg akn buat ye?

hurm..
aku mengalami situasi tersebut
namun
aku rase biar la camni
biar la dia tak tahu
yg aku penah minat dan tak pernah lupekan dia
utk berbelas tahun ini
tak pe la
aku anggap itu kenangan terindah
wlpn ape yg aku rase pada dia
wlpn dah 11 dan 12 tahun
perasaan itu masih sama
dan tak pernah berubah

biar la ia tersimpan kemas dlm hati ini
sbb
aku percaya
sesuatu yg terjadi itu
pasti ada hikmah yang tersembunyi
pasti ada sesuatu yang telah tuhan rancangkan
krn
semua telah tertulis
sblm roh aku ditiupkan di dalam jasad lagi

Allah maha mengetahui
dan aku serahkan segalanya kpd ALLAH
krn aku tahu
perancangan Allah adalah perancangan yang terbaik sekali
dan
aku pasrah dgn segalanya

pasti ada hikmahnya
insya'allah

kpd dia yg wujud di dalam hati aku sejak 11 dan 12 tahun yang lalu
aku harap kau selalu bahagia
dalam apa jua yang telah kau lakukan

amin~





2 comments:

amni azmira said...

cik amni pon ade gak rase camni..tpi berserah je pada jodoh..^^

~~faizatul akma~~ said...

hehe...yup2x..betul tu cik amni...tuhan kan dah rancangkan segalanya..=)