Saturday, May 7, 2011

~Zettai Kareshi (absolute boyfriend)~

ZETTAI KARESHI






~Hayami Mokomichi <3 ~


apekah?
ni la cte yg aku layan smpi banjir bilik masyi semalam
hahahaha
semalam aku tido kat bilik mmber aku bername masyi
aku tgk r cte ni
member office aku ckp cite ni besh
aku pown carik r n layan r cte ni
wahh
cte ni mmg besh pown
menangis aku tgk cte ni
sbb
hayami mokomichi
mati
huwaaa
dier sgt baik dlm cte ni
hehehe
emo jap

hurm
cte ni mengisahkan seorg perempuan namenyer RIKO
yg sedey sbb kene dumb ngan seseorg
RIKO tu r rase mcm kene dumb padahal laki yg dier suke tu tak ckp pape pown
hahahaha
pastu ade satu laki yg keje kat syarikat ni
namenyer NAMIKIRI
kire saintis r
dier r yg bina O1
atau bende yg dipanggil robot yg boleh menjadi pencinta wanita sejati dan seorg boyfriend yang ideal
wakakakaka
seorg robot yg setia dan takkan menipu girlfriendnyer
hayami mokomichi jadi robot ni la
pastu RIKO ni dijadikan tester pertama utk robot ni
sbnrnyer perempuan ni kene tipu ngan NAMIKIRI
sbb dier ckp nk wat survey utk boyfriend ideal je
hahahaha
tp sght besh cte ni
sedey bile robot tu yg RIKO bg name dier NIGHT dah ade perasaan sendiri
NIGHT sgt suke ngan RIKO
smpi xfikir diri sendiri pon
wah
sedihnyer
sebab NIGHT mati
lepas terdapat kerosakan pada sistem main circuitnyer
dan RIKO pon dah sgt terharu n suke dier
sbb NIGHT sgt baik
sedey2x
lagi sedey bile NIGHT suh DIRECTOR yg suke RIKO tu
gi pujuk RIKO kalo RIKO nanges mase NIGHT tu dah tak de
sedeynyer
serius
aku nanges giler2x tgk cte ni
sila tgk cte ni ek
enjoice~

=)


No comments: