Sunday, May 1, 2011

~AiR GuLe~

Kucing dlm marshmellow?


Gule2x


Marshmellow dating?


nmpk sedap..nyum2x


ok..xde kene mengena


hahahahaha


ok
sbnrnyer aku nk cite pasal air gule
sorry for iklan marshmellow japs
coz aku mmg giler marshmello dan aku HATE coklat
aku akan mkn coklat bile STRESS sahaja
HARAP MAKLONG EK
hahahaha

erk..dah kuar tajuk ni

ok2x

hurm..
cite pasal air gule
dulu aku sgt tak paham nape mak cik aku suke sgt
wat air sirap ke air pape r
pakai air gule
ala...air panas letak kat gule..kacau
pastu br masuk kat dalam air yg dah dibancuh ngan kodiel tu
hu3x

mase kecik2x dulu aku cume konfius
tp tak berani nk tanya
sbb i dun really care
hahahaha
jahat giler aku neyh
ho3x

but now
kalo aku wat sesuatu
aku akan sentiase berfikir dan nmpk bende tu different daripada ape yg sedia ada
sgt berfikir
selalu bertanya
dan banyak tanya
hu3x

ok
berbalik kpd air gule
lepas aku buat banyak air
keje kat kedai kopi
wat kopcino
kopi melayu
keje 24 kat gerai wat air je
dan mmg skrg aku tgh bohong
hahahahaha
jgn caye..jgn caye
hahaha

ok
td aku mengarut
td aku wat air tropika
air oren la
pastu taruk gule
patut r selame ni mak cik aku letak air gule
nk air gule tu sebati ngan kordiel rpenyer
kalo taruk gule kasar
tak bape nk sebati
jadi kawan2x
mari kite gne air hule
hahaha
ape kaitan daaa
hahaha

=P

No comments: