Tuesday, May 3, 2011

~Smile~


kecoh2x
abes kecoh
sbb
dah jmpe kawan lame sebelas tahun yg dicari2x
yeay
hu3x
(ala2x mcm kanak2x sket..hu3x)
secare tak sengaja terjumpe beliau kat UPNM
so,
kawan2x lame (kawan sekolah rendah) yg tak add dier sila add di fb ek
trimas
hahahaha
(iklan jap..ho3x)

dan paling besh
aku berada di bilik yg besh
yahoo~
aku dok sorg je kat bilik tu
td mcm tak nak bgn tdo jer
rase malas lak nk g keje
ho3x~

besh bilik tu
dan bilik tu mmg aku idam2x kan dulu
alhamdulilah
dpt juga menetap dibilik tu
hu3x

setelah aku mengahrungi hari2x
yg sedih
pilu
akhirnya
baru la aku boleh tersenyum spt biase
alhamdulilah..

Apabila kita redha atas sesuatu yang mengecewakan hati..maka ALLAH akan menggantikan kekecewaan itu dengan kegembiraan yang kadang-kala di luar jangkaan kita~ "sesungguhnya Allah bersama dgn orang yg sabar"-2:153

=)


No comments: