Saturday, December 4, 2010

~~AtoKkkKkkk~~

Hye2x..apekah neyh??? entri ape ni??hahahahahahahhahah..ni la sebabnyer aku dah lame xupdate akunyer blog ni..sbnrnyer beberape arini, aku gi ke selayang...hospital selayang..sape saket?? sbnrnyer atok aku yg saket tp alhamdulilah...atok aku dah pulang ke rumahnyer ptg td...tlg doakan spy atok aku cpt sembuh ek...hurm..sambil2x aku kat selayang tu..aku pon duduk kat umah pak cik aku dan menjage anak2x nyer yg merangkap sepupu aku..aku pon jage sepupu aku yg len2x gak mase kat hospital aritu..maklum r aku kan cucu yg paling tua..hhahahahahahahaha....adekah aku telah menjadi suri rumah sepenuh mase???HAHAHAHAHAHA....jwpnnyer..yaaaaaaa.....hu3x...msti r tolong mak cik2x aku..takkan dok kat umah mak cik aku melepak je kot..(ye r tu..padahal..hampeh jer..hu3x..)..tp syukur la..atok aku dah sehat dah..ade r beberape keping gmbr neyh..sile r tgk..ho3x..=)





Atok aku kat hospital selayang..yg kat kerusi tu nenek aku.. (wad first class gitu..=P)


sepupu aku (mira dan ain)-kat kampung




aku dan mira (kat kampung gak..)



dari kiri-aku,ain dan mira (lagi kat kampung..=P)


ni pehal lak..hahahaha ni r aku kat surau Hospital selayang..sempat g tangkap gmbr ek..ho3x.=P

p/s: aku dah lewat nk bersiap neyh..nk gi mkn nasik arab..yehuuuu..=P


4 comments:

Atiqah said...

moga atok awk lekas sembuh

~~faizatul akma~~ said...

thanks tiqah...

iKhRam said...

semoga atok kita masing2 cepat sembuh k? ni pic ni nak bg sapa nie?? hahaha

~~faizatul akma~~ said...

thanks..smg sume cepat sembuh dan sihat mcm biase..hu3x...pic nk bg sapa???xde sape2 la..saje2x je tangkap2x gmbr..ho3x..=P