Sunday, January 13, 2013

Hepi Besday to Me part 2~

selamat hari jadi yg ke-25 utk aku
hehehe

poyo je kan nk ade part 2

hahahaha

ok...pada tanggal 12 januari 
itulah tarikh hari jadi aku dan juga mak aku
kami berkongsi tarikh lahir taw
huhuhu

cumenye
pada kali ni
aku celebrate besday sorang2x
aku baru je balik dari MID VALLEY tadi

ye la
nk celebrate besday sorang2x kan
mane ade orang nk celebrate besday aku
takpe
aku faham
diorang busy
kerja
aku tak kerja
dan takde kerja nk buat

okeh
tak nak touching2x
hahahaha


Inilah kegiatan yang aku wat utk celebrate besday aku tu

taraaaaaa


makanannn
onomomnommmmm

ade cake form cake sense, ade sushi (makanan jepun) dan juga bimbap (makanan korea)
hahaha
semuanya makanan yg aku nakkk sgt2x daripada aritu lagi
beli sendiri dan makan sorang2x tahu..
huhuhu

mula2x aku makan Beef Bimbap (makanan Korea)



dalam bimbap ni ade telur, taugeh, sayur hijau ape tah, ade kentang,cendawan,timun 
dan juga nasi kat bawah tu
dah la nasi byk giler
tak abes aku
pastu bile makan cendawan rase mcm nk muntah je

tapi 
kesemuanya
memang sedappp
*thumbs up*
hehehe



makan dulu..sedap sgt2x..hehehe

pastu aku makan sushi
aku beli kat jusco je
sebab sushi jusco sedap
disebabkan aku suke tamago (telur)
aku beli la yg kuning tu 2 ketul
hahahaha

ni pun salah satu makanan yg aku nakkk sgt2x..hehehe



aku beli sushi sikit je sebab aku je yg nk makan kan
hehehehe


pastu 
aku makan kek from CAKE SENSE
sedap gilerrrrr
aku beli kek coklat
sebab aku stress kuar sorang2x
jadi aku beli la kek coklat...
hehehe



kek ade kat dalam kotak dan plastik yg cute
hehehe


taraaaa...

sebelum makan kek tu
sempat lagi aku wish kat diri sendiri
hepi besday akma
hehehe





onomnomnomnom
sedappp
cake coklat ni
lembut sangat2x
pastu rase coklatnye
yummmyyyyy
sedap macam rase milo
siap ade krim coklat yang sangat lazat lagi
harga pun murah jeee
hehehe


lepas makan aku gi jalan2x
jalan sorang2x je kat MID VALLEY tu
nampak daiso japan
wahhhh..
aku suke g daiso japan sebab barang2x kat situ comel
dan murahh
hahaha

ni la yg sempat aku beli tadi



ade selipar bilik kaler pink (yg tu mmg aku nk sangat dari dulu lagi), ade animal mat (karpet)
tp bukan dari bulu haiwan ye..aku tgk bahan dia polyster sbb murah mmg la tak guna bulu haiwan tp lembut sgt2x, pastu aku beli headfon sebab headfon aku yg dulu tu dah jahanam tp harganye murahh sgt2x
hahahaha


dan itulah kesah aku yang sambut besday sorang2x tu




yup..that's me
forever alone
hahaha

aku tak kesah pun..
janji hidup aku bahagia
tp bahagia kah??
biar tuhan saje yang tahu
huhuhu

till the next entry

bye


5 comments:

bLack rOsE said...

Hepi besday Akmal :)

~~faizatul akma~~ said...

thanks rozek..hehe~

ziha said...

Happy birthday dear....jgnla feeling alone2..SA KN ADE...HIHI

~~faizatul akma~~ said...

hehehe~

mcf said...

sedang mnunggu PArt3 lak~ hagagagaga