Wednesday, January 2, 2013

Assalamualaikum 2013~

Asslamua'laikum 2013...
semoga tahun ini baik2x saja..
semoga tahun ini aku dapat siap tesis..
semoga tahun ini juga aku akan ade azam dan ade matlamat sebab selama ni aku mcm takde matlamat hidup je...segalanya ditentukan..ape yg aku nk wat semua ditentukan oleh my parents...itu tak boleh..ini tak boleh..noo..noo...noooo...hurm..tp takpe..aku faham sebab ape semua asyik tak boleh je..sebab tu aku ikut je segalanya tanpa sebarang bantahan tp bolehkah aku membantah?? ye..aku takde pilihan...so..ikut je..hahaha...
sebab tu aku jadi camni kot..jadi malas berfikir dan ape2x bende pun aku tak nak pikir sbb my parents dah pikirkan..hahahaha...

tapi takpe..tahun 2013 ni umo aku dah tua...dah setengah abad dah..dah 25 tahun...parents aku pun dah mula sedar dan dh mula bg kebebasan utk aku berfikir ape yg terbaik utk diri aku tp still aku tak dpt nk pikir sbb selalu yg terbaik tu mcm mak bapak aku yg pikir je..hurmm..susah gak tu....


tapi sekarang..aku cube utk berubah..ye la...dh makin dewasa kononnye laa...haha..cube utk berfikir dan cuba utk mencari ape matlamat hidup aku yg sbnrnye dan cube utk mencapai matlamat tersebut...harap2x 2013 ni bakal menjadi titik permulaan hidup aku sbg seorang yg dewasa dan juga bertanggungjawab...aminn..


2013 please be nice to me
pleaseee
pleaseeeee........


No comments: