Sunday, October 2, 2011

Pesta Konvo UPNM~

hahahaha
aku bkn dari UPNM k
aku g melawat adek aku yg blaja kat UPNM tu
lps balik dr kampung kat selangor
pastu kbtulan ade lak pesta konvo
aku n family g la mkn2x kat sane
ok la
bez gak
tp rasenyer UKM lagi besh kot
tp ye la
sbb UPNM baru 2nd Convocation rite?
tahniah buat mereka2x yg konvo pd thn ni

hurm..pastu tgh jln2x
aku dgr ade org panggil nameku dr belakang
laa
ingtkan sape
rupenye
sepupu aku dari UPM
ade kat situ
dia tolong2x kwn dier berjual2x kat situ
huhuhu
mak aku pun beli tudung kat kedai kwn dia tu
hehehehe

pastu lps mkn2x sume ktorg pn balik
besh gak dgr diorg nyanyi nasyid
sbb ade pertandingan nasyid kat pesta konvo tu mlm ni
UKM pn ade hntr wakil gak
tp adek aku ckp semua universiti hantar wakil nasyid lelaki
UKM je hntr wakil perempuan
ntah nape aku pon tak taw
hehehehe


me n my adek yg kat UPNM...namenye "PAMIE"
hahahaha
*gmbr diambil beberape thn yg lps*

p/s: aku suke g UPNM ade sbb..ngeeeeeee (dh mule la nk gediks tu..hahahaha)
adik aku ckp 'dia' dtg kat pesta konvo tu dgn kwn2x 'dia' dan aku pn mcm nmpk 'dia' td
tp huuurrmmmmm~

No comments: