Saturday, November 13, 2010

~~whoa!! hahaha~~

BoB suar petak si Sepan kuning


Ibu bapa pari2x PeLik



hahahahahaha...jgn pelik ngan entri aku kali neyh..ni la cte kegemaran aku skrg..Bob Suar petak si span kuning (Spongebob Square pants ) dan juga iba bapa pari2x pelik (fairy odd parents)...hahahaha..sukati aku je kan ubah name cte tuh..jgn mare ek adik2x..hi3x~bkn pe..dua cte ni la yg wat aku leka and tak wat mak aku nyer tesis proposal..hahahahah....(baik betul aku wat tesis proposal mak aku..kih3x~~ampun mak..nnti sye watkan ek...he3x.. =P) aku pon mule berpikir..camne r aku nk wat tesis master aku ek..wat tesis proposal mak aku pon aku byk hal..hahahaha...tgk dua cte tu la..layan si kuning r(Kucing jantan yg manje..euhhh..hahahaha...)...tah pape..syuh2x..jgn di kesahkan hal2x tersebut..fokus2x....tp besh gak cte kartun ni...lawak gler...leh gelak2 sampi pecah perot (naseb bek xmasok ospital..hahahah)..mmg besh gler r..ho3x~~dan skrg neyh ade satu cte yg kaco aku...cte ni la....



TeH racun =P


~~GamBar yg CooL Gler~~

ini sbnrnter aku jmpe kat blog mane tah..tp cam syok je tajoknyer tu..akanku wat teh racun utkmu..hahahahahaha..(Gler kejam..=P)...dan ianya merupakan satu cte yg biase di wat dlm blog r..mmg terbaik r..(padahal aku xbce g..hehehehehe...)...okeh..aku nak layan cte teh racun tu...slmt membace kawan2x..ni linknyer- http://quizilla.teennick.com/stories/17481790/qif-you-were-my-husband-id-poison-your-teaq-qand-if-you-were-my-wife-id-drink-itq-26...=P

p/s: merepek je keje aku neyh..hahahahha..layan...=)


















2 comments:

ziha said...

hihi...best gk kdg lyn cite pari2 tu..tpkse tgk sbb anksdare pnye cite. :)

~~faizatul akma~~ said...

hehehe..mmg besh pon kak ziha..=)
kirenyer kite same ngan ank sedare kak ziha la ek..ske cte yg same..hahhahahahaha..=P