Tuesday, November 23, 2010

*impian ker???hahahahaha..*

apsal entri aku neyh tetibe ade bintang??hahahahhahaha..saje jer wat gempak...(gempak r sgt..ho3x..=P)..tetibe lak aku bermimpi nk wat pasal impian...ape kes?? menurut kamus dewan edisi ketiga, impian boleh didefinisikan sebagai yg diimpikan, angan-angan,khayalan..(tetibe aku jd ilimiah sket and rajin lak selak kamus dewan memalam bute ni kan..hahahahahah...=P)...so, apekah impian aku neyh ek?? aku rase impian yg pertama dah pon termakbul kot iaitu wat master (eleh..=P)....chewah..(actually aku tipu jer....bkn impian aku tu...mak bapak aku yg suh wat..aku releks je ikot..padahal..hampagas..ho3x~=P)...apekah impian aku tu???nk jd batman or otoman ker?? pasti r tak...mase kanak2x aku dah berakhir okeh...(wlpn aku mmg mcm kanak2x riang gembire lagik...ho3x~~)...ni la impian aku:




makan byk2x...(hahahaha...xde r)...



ok2x....ni betol2xnyer..(jgn nyampah bace entri aku neyh ek..ho3x)


1.Nak jd Pramugari (mmg sah2x r xdpt..aku pendek n garang mcm kak ros upin ipin tu..sah2x org xnek kapal terbang tuh..hahahaha...kate impian..=P)

2.Nak jadi Hos Tv (ni mmg aku minat sesangat tp aku rase xlayak kot sbb pasti aku out mse first2x interviewnyer..hahahahaha)

3. Nak jadi nuRse (hahahahah..gelak dlu sbb mmg xlayak..jahanam org karang =P)

4. keta impian:MYvi (lebih2x g myvi SE..sgt menggoda u..ho3x..=p)

5.henpon impian(ade gak ker??=P): Sony ericson Xperia siries..(aku xsure ejaannyer..belasah je r..hahahaha..)

6.Mountain climbing kat Kota Kinabalu,Sabah

7.Lumba Go-kart

8.Mandi Air terjun gunung ledang tiap2x ari..=P


dan yg paling aku nk sesangat kalo leh r.........





JELAJAH SELURUH DUNIA DAN WAT PERKARA YG AKU XPERNAH WAT DALAM IDOP...




yEAH....coz aku sukekan cabaran..=P




tp......


aku dpt taw yg aku de saket and mmg aku saket je sejak akhir2x neyh....tp xsure g sbb xg blood test...aku mungkin mengidap anemia yg teruk..tp tu xsure g..kne g blood test dlu ngan makan Obat2x bername ciprofloxacin selame 5 ari (obat utk sehatkan akunyer demam)....aku asyik pening je sejak akhir2x ni and selalu rase nk pitam je..xtaw sebab pe....dah 2 klinik aku g...still xbek g..tp alhamdulilah r aku sehat arini wlpn nk pitam dlm tandas td..(tu pon nk cte ker..hhahahaha =P)...thanks to adik ku syg yg sentiase menasihati aku pasal kesihatan neyh.(nk harap aku...mmg xde r..ho3x)....thanks yer adikku..=P~~


p/s: fenin pale g neyh..nk tdo dlu..daaaa....have a nice day kawan2x dan hargai setiap detik selagi kite masih bernafas di dunia ni ek...sementare je dunia neyh..chewah..ho3x~=P


5 comments:

ziha said...

may your dreams come true! haha

Kak nad said...

jaga diri bebaik.. tetiba jer sakit.. kenan padang kawad itu hari ker?

~~faizatul akma~~ said...

kak ziha:thanks,kak ziha..ho3x...;)


kak nad:insya'allah..thanks, kak nad..xde la...mmg sblm kawad pon selalu gak nk pitam....hu3x...=)

ziha said...

u are welcome dear.. :)

~~faizatul akma~~ said...

=)