Friday, April 14, 2017

Alone =(

Salam semua....

cehh..macam ade je nk baca blog aku ni..hahaha

Hurm...ntah la..sejak akhir2x ni aku rasa alone sgt...Lonely...rasa yg ade dengan aku pon cuma tuhan dan baby dalam perut ni. Hari2x berharap supaya baby dalam perut ni dilahirkan dengan selamat ke dunia ni.Korang doakan aku la ea....


Terasa..

Ntah la...sebab aku ni tengah pregnant ke ape..aku cepat sgt terasa skrg ni...terasa sorang2x..baru aku tahu aku mmg betul2x keseorangan..yang mcm aku ckp td tu la..yg ade dgn aku ALLAh dan baby dalam perut ni je..suami jauh..PJJ dah masuk 3 tahun dah..walaupun setiap hari telefon tp perasaan tu tak sama bila dia ade di sisi.

Rasa Down...

Down sgt2x sebab semua kne hadapi sorang2x...family pon sejak dah kawen ni dah macam tak peduli dgn aku dah..mentang2x la aku mmg jarang balik sbb ye la dah ade suami kan...so, diorg pikir dah ade suami ni aku ni dah out of the list...maybe diorg fikir aku dah kawen ni sepatutnya suami aku la yang kene jaga aku tapi takkkk...suami aku lak tak fikir camtu..dia pon harap aku buat semua sendiri je..berdikari katanya...berdikari ape kalau semua nk kene pakse tolong baru nk tolong???

Harap kuat..

Aku harap aku kuat la..demi baby dalam perut ni...supaya dia tak rasa mcm ape yg aku rasa ni...
doakan la supaya baby dalam perut ni selamat dilahirkan ke dunia ni..aku dah takde sesiapa dah..
walaupun semuanya masih hidup tp rasa mmg dah mcm seorang diri je kat dunia ni...


Cuma boleh harapkan baby dalam perut selamat je dan jadi bestfriend aku..peneman aku dan membuatkan aku rasa mcm diperlukan dan wujud..

Harap baby selamat la dalam perut ni..hari2x aku risau...sebab aku cuma ade baby ni dan Tuhan je..yang lain..hurm...ntah la..xtahu nk ckp camne..

Bersabar dan bertabah je la... = (

No comments: