Friday, August 22, 2014

gurgelish gurlish..hahaha~

Salam semua...


Sebenarnye saje je letak tajuk tu sbb kadang2x aku feel amaze n suke sgt tgk org yg girly and gegerl ni...suke sgt tgk...kekadang ade feeling gak nk jadi cute, cantik and stylish mcm diorg but diorg ade byk duit...boleh la kan...huhu...

nk jd fasionista kne ade duit...baru boleh shopping....beli beg jenama n cecantiks...kasut cute and baju yg vavavom sgt stylish because bile aku tgk je barang yg cecantiks ni...harga beh tahan la mahalnyee...huhu...aku no dah la jenis berkira...mahal satu sen pon aku kalo leh tak nak beli...kalo beli pon sbb dh terpengaruh or terjebak dgn kwn2x aku...hahahaha...

tp sbnrnye so jelly gak tgk org lawa2x ni...pakai kasut brended...pilih baju n tudung stylish...orgnye pon cantiks sgt...bile compare with me...hurm..jauh panggang dari api...aku  suke gak bende2x cantik ni but spt yg aku ckp la...aku ni kedekut sket orgnye...hahaha...kalo beli nk beli handbag selalunye aku tgk design dulu..then kalo harga murah aku akan beli la...kalo mahal tgk gak la..kalo jenama tu aku mmg betul2x teringin baru aku beli...hahaha...tu pon kalo beli handbag selalunya bile dh kne bebel dgn mak aku baru la aku beli...kalo tak...sampai forever aku pakai satu handbag tu je la...hahahaha....

dulu...aku takde la gegerlish sgt...lebih kpd tomboy...pakai pon sempoi n simple je...selalu pakai tracksuit dgn sweater je...hahaha....klo beli skirt or baju pon semua tak cantik...org pon tak akan pandang langsung lah aku ni..mmg xde stail...tp aku mule berubah jd gegerl secara serius kerana seseorang sbb dia selalu kutuk aku...xde stail la...ape la...bile aku dh berubah...dia pon pelik la pulak..hahaha...padan muka....ko gak kne layan kerenah aku masuk sepuluh kedai satu ari...hahaha....last2x ko gak ug penat...tu la...sape suruh. ..nk sgt aku berubah jd mcm gegerl yg stylish kat luar sane tu....hambek ko...hahahaha

Tapi...tu la...teringin sgt nk pakai baju cantik2x mcm org yg aku nmpk semalam..dah la mmg orgnye cantik...pandai bergaya lak tu...hurm....teringin gak tp aku xde duit lorh...aku mane ade org kaya yg nk tanggung aku...bf pon tak kaya....hurmm....nk mintak dgn parent...segan...ape pon tak boleh..hahaha

Secara kesimpulannya...jd la diri sendiri...kite akan dpt tgk org tertarik dgn luaran kite ke atau sbb perangai kite yg baik...so, kalo org tertarik dgn kite sbb akhlak kite...org tu akan lebih menghargai kite and akan lama duduk dgn kite kan....kalo org tu tertarik dgn luaran. ..dh tua kerepot nnti, dia cari anak ayam muda2x yg cantik gebu la pulaks...haa...tu yg susah tu..hahaha.. (sbnrnye mmg nk style2x gak tp takde duit..wuuu...huhu)

jadi..majulah sukan utk negara....trimass...hahahaha


p/s: yg kejutan di hari raya tu...aku mcm mls nk updates...nnti kalo rajin lain kalilah aku updates ek...bubyeeee!! (Bajet sgt...mcm la ade org nk bace blog aku ni...hahahaha)

3 comments:

Firdaus said...

bila nak update pasal engagement nie?

~~faizatul akma~~ said...

Akan diupdate nnti..hehehe =P

Kak nad said...

bila nak update pasal wedding...?