Tuesday, September 10, 2013

Obstetrics and Gynecology Doctors~

Salam semua..
Aku baru je abes tgk cite korea ni

Obstetrics and Gynecology Doctors




cite pasal OBYGYN
pasal saket puan
dan pediatrics pon ade gak
pediatrics tu pasal bayi dan kanak-kanak

ye la
dah ade ibu2x mengandung
mestilah ade pasal kesihatan bayi dan kanak2x gak kan

cite ni sgt2x best!!
highly recommended
tak bosan
best sgt2x


 Bagi org perempuan
mereka dapat tahu dgn lebih lanjut
pasal diri mereka sendiri
contohnye dalam cerita ni ade cerita pasal stomach cramp
kalo cramp mcm sengugut tu
dan saket sgt2x
padahal bukan waktu period pon kan
mungkin ade mslh di situ
mungkin ade fibroid 
atau masalah kat rahim
jgn main2x
boleh kne buang rahim taw
takotnyee

hehehe

dan ade byk lagi informasi
dan semuanye betul
berdasarkan fakta 
sbb yg tgk ni adik aku yg blaja medic
terms dan kes2xnye semua betul
kalo aku tak paham mmg tanye dia la
dia yg pengaruh aku tgk cite ni
hahahaha

aku takleh tinggal 1 episod pon lepas tgk kali pertama
memang best sgt2x la

pastu dalam cite ni
aku minat dia ni
hehehe


dalam cerita ni nama dia
Doktor Lee Sang-Sik
dia ni pakar Pediatrics
kire doktor pakar kanak-kanak la
sgt penyanyang
sgt sukekan budak2x dan comel je
bila dia betul2x
take care 
Doktor Seo Hye-Yeong
bile dia dah taw
yang doktor tu pregnant
sweet sgt
tolong masakkan makanan utk Doktor Seo tu
wahh..best betul
hehehe



ni la Doktor Seo Hye-Yeong tu
kire heroin dalam cerita ni la

cerita ni memang sgt2x best
aku suke sgt2x

lately,
aku mmg sgt2x suke dgn cerita berunsur medical ni
dulu tgk cerita brain
pasal saraf otak
wahh
best giler
hehehe

tapi cerita ni memang best2 sgt2x lah
rating aku bg 9/10
dan
4.5 bintang

memang best la
kalo nk tgk cari online atau tgk kat youtube je
hehehe

slmt menonton

bye 
=)

P/S: Arini last dok rumah..rase sedih la pulak..wuuu =(





No comments: