Thursday, September 5, 2013

Kenangan di Seoul Garden~

salam semua..

cakap pasal Seoul Garden
teringat pulak aku satu kesah kelakar
hahahaha

belum cerita pon dah rase nk gelak dah
huhu

aritu...dah lama dah la
dah berbulan2x yang lepas dah pon
baru je teringat nk tulis kat blog ni
hahahaha

aku dan dia gi la kuar
tujuan nk tgk wayang
tapi lapooo
so kat shopping kompleks tu ade la tmpt mkn2x
tetibe nmpk Seoul Garden
wahhh
mcm best
nk g tapi aku tak amik duit lagi
so, aku tanye dia leh tak gi
dia ckp ok je

so, masuklah aku dan dia kat kedai tu
tgk2x bile nk byr mak oiii
mahal nk mampus
nasib baik belum mkn lagi
tgk kat luar mcm ade promotion je
hahaha

terkena la kitorg ni
so, aku ckp kat cashier
nk gi amik duit sbb duit tak cukup
mmg nk g amik duit pon sbb aku tak withdraw duit lagi aritu
hahahaha

lepas je amik duit
kitorg terus chowz..
tak gi dah Seoul Garden tu
gi mkn kat Sushi King je
sbb tu lagi murah drpd Seoul Garden
hahahahaha

kelakar giler
the moral of the story
kalau nk mkn
kne kuarkan duit dulu
nnti meranalah diri
hahahaha

bye
=)

p/s: mkn kat kedai mamak je la...lagi best..leh lepak2x...murah lak tu...hahahaha =P


No comments: