Saturday, October 20, 2012

change, choose accept...

salam..

I think my life is totally change..I don't know...macam mane life aku boleh change ni??
aku pon tak tahu lah...

aku rase semakin hari aku semakin berubah dan kadang2x aku tak rase yang aku ni diri aku lagi....(dah kene rasuk ke ape? hahaha)

tapi hari demi hari aku rase diri aku dah berubah..dulu rajin..skrg malas sangat2x...dulu ade set target dan achivement..skrg target pon takde..dulu tak pernah nk give up kalau wat pape keje..skrg, stress sikit pun dah give up...aku pun tak tahu ape yang menyumbang kepada perubahan hidup aku ni...

mungkin sebab parents aku semakin jauh?? yup..mungkin betul dan mungkin juga tidak...tapi mungkin juga ada betulnya..sebab dulu setiap minggu parents datang jenguk aku..tanye khabar aku..tanye ape yg aku buat dan mase aku wat degree dulu pon parents aku yg pakse aku wat tesis sampai siap (look betapa tak berdikarinya aku)...hahaha...sebelah kiri mak...sebelah kanan ayah...diorg akan make sure aku siapkan keje tu..(nampak sgt aku ni terukkk..hahaha)

tapi skrg aku kene buat semua bende sendiri...family jauh giler...kat nun sarawak sane...aku dah tak de semangat dah...aku pun dah tak taw nk wat camne lagi...

ALLAH please please please give me some strength....tolong la berikan aku kekuatan utk menempuhi segalanya...terutamanya untuk buat tesis...ye, aku semakin malas nk belek tesis aku dan itu adalah suatu yang REALLY BAD THING...aduiii....Ya ALLAH..tolongg..tolongg kuatkan aku...

1 comment:

mcf said...

bkn nmpk awak terok... tp nampak sgt awak 2 MANJA ngn mak n ayah!! Anak Manja la katakan~ kekeke