Saturday, August 4, 2012

Mama syg kamuu~

Secara tiba-tiba, anakku yang mula kelaparan merungut, " mama..mama..cepat laa masak...lambat la mama masak"...celoteh dia dengan suara yang agak comel dan aku pun mula bersuara," sabar la sayang...kejap lagi ye...dah nak masak ni...sabar ye..."


Wahhh...dialog tak boleh blah!! muahahahaha...ingt aku dah kawen ke hape?? xde maknenyeeee...ni adalah rekaan semata-mata.....kerana secara tiba-tiba aku ade feeling mak2x la pulakkkss...ape kess?? hahahahaha....

Setiap ibu bapa mesti mahukan yang terbaik untuk anak-anaknya...walau ape pun...mesti nakkan segala yang terbaik untuk anak-anaknya yang degil2x dan tak mau dengar cakap ni..muahahaha....

Oleh itu, sila la dengar kata-kata ibu dan juga bapamu ( cakap kat diri aku sendiri gak..kadang2x eh...selalunya aku memang degil pon...muahahaha)...sebab mereka lah yang sentiasa berada di sisi kamu dan juga di samping kamu ketika susah dan senang...chewahh insaf jap..hahahaha....

Ni lagi satu bende yang aku tak setuju ni..kalau nak bawak anak pergi masjid time2x bulan puasa ni nak tarawih ni memang lah boleh....boleh sangat...asalkan KORANG JAGE ANAK2X KORANG tuuu...ni tak..lepaskan jee...habis mase kitorg solat pon budak2x tu redah je depan kitorg wat bodoh  bijak je jalan kat situ...bukan ape...jagelah anak tu sikit..mmg la ssh nak kawal tp at least jage lah kan...kalau tak pun, duk je la kat rumah tu...solat tarawih kan sunat je..bukan ape...aku kesian tengok budak2x tu asyik menangis je sebab tak selesa pastu kene kacau dengan orang yang suke kacau anak orang macam aku ni lah..hahahaha


Oleh itu, majulah sukan OLIMPIK untuk negara

ade kaitan kah??

ade kottt...


hahahahaha

=P

No comments: