Saturday, August 4, 2012

Berjalan2x cari itik tapi dapat telur buaya..eh?

salam semua...

tajuk entri aku takde kene mengena dengan ape yang aku nak ceritakan ni...saje je wat tajuk camtu sebab macam best tapi hampeh jeee...tak sebest mane pon...ye la..aku taw..aku sedar..sape la akuu..tsk2x...

ok2x..aku tak sedih pun...tak sedih punnn...hahahaha

pagi tadi...aku dengan bahagianya pergi shopping di jalan ber TAR dan masjid INDIA untuk shopping SELAMAT HARI RAYA!! hahaha..dapat la aku baju raya sekeping dengan tudung yang cunnn ahh...walaupun puase tak cukup..biase la tu..perempuan kannn..muahahahaha....

Tapi arini mmg sgt2x penat la....penat sgt2x...sebab kat jalan ber TAR tu tersangat2x la PANAS pastu RAMAI ORANG pulak tuuu..perghhhh...macam semuts...terpakse la aku menyelit2x macam semut gak..muahahaha...=P

Pastu..disebabkan aku terlalu penat dan letih sgt2x, aku tertido kat dalam komuter dengan lagak dan gaya yang tersendiri sampai orang yang tengok pun terbahak2x tengok aku terlentok2x ke kiri dan kekanan..hahahaha...nasib baik la kawan aku kejutkan aku sebelum aku jadi bahan ketawa yang lebih hebat lagi..hahahaha...

itulah kisahnyee
jangan lupe tengok LEE CHONG WEI sok
kul 8 malam
FINAL OLIMPIK tuuu

kat mane berlangsung carik sendiri
sebab
aku memang tak tengok pon OLIMPIK ni

muahahahaha =P

No comments: