Tuesday, April 24, 2012

Aku dan cinta...


salam semua

aku

dan

cinta

ada orang kata
cinta itu memerlukan keberanian


sumber:google

tapi

aku rasa

aku tiada keduanya

aku tiada cinta
dan
aku tiada keberanian


sumber: google

aku cube mengerti apa maknanya cinta

cinta itu apa?

apakah?

aku tidak mengetahuinya

orang boleh berkorban demi cinta
orang boleh bersabar demi cinta
dan 
orang boleh berubah demi cinta

tapi 
cinta itu apa dan bagaimana?

sumber: google

aku tidak mengerti

setahun
setahun telah berlalu
rasa itu telah tiada

" kalau saya boleh 'single' selama setahun...takkan saya tak dapat bertahan untuk setahun lagi??"

perkataan yg ku luah padanya
dia diam

aku sepi

entahlah

aku tidak mengerti

aku cume berharap

sumber: google

aku diberikan kekuatan

itu sahaja

untuk menempuh
hidup 
yang penuh berliku ini....








No comments: