Friday, January 21, 2011

~RiDE 4 GaZa~(16 jANUARy 2011)

pada tanggal 16 januari 2011
ak n kawan2 ak terdiri daripada dak2x palapes gak (kak nad,masyi,kak nana,johana,diyana sidek) join ride 4 gaza
kitorg berkayuh banyak la..berkilo2x meter gak (actually lpe bpe kilometer..hahahaha)
dari UKM ke PUTRAJAYA dan kembali ke UKM semula
dan semuanya berkayuh okeh
mmg amat memenatkan tp sgt beshhhh
mmg pengalaman paling menarik di abad ni
tp kitorg sgt puas ati
mmg besh la wlpn pnt
tp takottttt
sbb byk keta kat jalan
dah la basikal xde signal n side miror..eh?
hahahaha
mmg sgt menakotkan bg ak yg br pertama kali bawak kenderaan kat ats jalan raye ni (kantoi xamek lesen g.hahahahaha)

tgk2x la gmbr ni ek..=)











p/s:beshkan bersukan? wlpn berbasikal je tp ni pon sejenis sukan gak kan?? ho3x..
majulah sukan di malaysia..chewah..=P

2 comments:

Atiqah said...

akma hr ahad tu kte de program kat msjd putrajaya..mmg dok nmpk awk dok mengayuh basikal tu..nk tegur tp kte dlm kete..hehe

~~faizatul akma~~ said...

hehehehehe..ye ke..malunyer..awk nmpk tak muke ketat kite ngah kayuh basikal tu?? kite mmg sgt takot sbb byk kenderaan...dah la kite xpenah bawak transport kat jalan raye..seram..hu3x...penat giler tp besh sgt dpt kawan baru..ramai..hu3x...=)