Monday, January 10, 2011

~AkAk Chantek..Abg..eh?~

hah?
hahahahaha
actually
nk bgtaw dgn bangganyer
ak br balik dr umah
menuju ke UKM
huh?
bkn ak br dftr lor
ak balik umah sesaje jer
sbb dah bertahun rasenyer
ak xbalik umah (chewah)
hahahaha
td mase ak nk g bus stop dkt ngan umah ak
ade bdk kecik ni
mulot sgt kuang hajaq
hahahahahaha
xde r
bdk ni chumel
rse br dlm darjah 2 or darjah 1
mmg chumel r
tp mulot xchumel
hahahahaha
kejadiannyer camni

ak n adek bongsu ak sedang jalan2x nk g ke jejantas
budak tu ngan kwn dier ade kat bus stop

budak tu: eh..Abg..abg..
aku: (dlm hati)kecik2x dah pandai ngorat?haish..jahanam bdk kecik ni..ho3x..=P
adek aku: (pandang senyum2x)
kawan budak tu: hik2x (gelak)
budak tu: Auntie2x..(menjerit)
aku: (buat bodo je...selumber jalan..malas nk lyn budak tu..auntie??ye..ak dah tua..hahaha)
budak tu: akak2x..(jerit2 lagi)
kawan budak tu: hik2x(gelak2x)
aku: (dlm hati) nk je ak sepak budak ni..
budak tu: Akak chantek..Abg tak Hensem...(jerit2x)
kawan budak tu: hik3x..(gelak besar)
aku: (gelak2x n pandang adek aku) hahahaha...budak tu mulot mmg sgt kuang hajaq..sape la yg ajo bdk tu ckp camtu...rase nk sepak2x je budak tu..ho3x..
adek aku: (senyum jer)


hahaha..camtu r situasinyer
bile ak n adek ak berjaye dudok kat bus stop seberang jalan tu
duk releks2x..bus pon sampai
smpat kitorg melepak sambil shopping kat terminal one sblm ak berangkat ke UKM..
mmg mantap r
pe yg mantap
duit ak terbang
hahahahaha
mmg seronok shopping kan..=P

p/s: ak kne buang tabiat shopping neyh..dah cam pe tah..=P



No comments: