Sunday, March 10, 2013

Cute Plushiesss =)

salam, semua...
Hurmm..aku adalah antara peminat tegar plushies atau nama bahasa melayunye patung beruang dan juga orang selalu panggil stuffed toys..hahaha....memang daripada sejak aku masuk universiti lagi..setiap tahun aku akan beli teddy bear kalau ade pesta konvo dan kesannya adalah pada harini..teddy bear aku ade banyak gilerr...satu katil penuh teddy bear aku punye jee...hahaha...tapi skrg aku dah kurang sket sbb dah besar kan..so...lupekan je la stuffed toys ni...

Yang aku nak ceritakan kat korang semua ni adalah tadi mase aku gi kafe nk melahap laksa..tetibe lak perut ni rase mengidam laksa kat kafe tu pulak..aku nmpk ade satu kereta ni...peliks..ape putih2x kat stering kereta tu tu?? takkan la hantu kot sebab belum kul 12 tgh malam lagi pon..hahaha...rupe2xnye...orang letak stuffed toys kat stereng kereta tu....wahhh..rase mcm nk pecahkan kereta tu pastu curik stuffed toys tu je..sbb sgt2x comel...cute giler...dah la kaler putih n senyum pulak tu...comel sgt2x...hehehe



lebih kurang camni la..

comel kann
kaannn..

dan stuffed toys ni
memang byk yg comel2x
cube tengok ni


ini patung onigiri...comel kann..hehehe



dan ini totoro daripada kartun anime jepun
comel dan best
hehehehe




sebab tu la aku suke plushies ni
cuteeeee...hehehe

Nnti bile dah ade anak senang
aku bg je la teddy bear aku ni kat diorang
save badjet kann

hahahahaha


till the next entry
bye!

No comments: